- Stworzono moduł wewnętrznej poczty elektronicznej dostępnej wewnątrz firmowej platformy.
- Wprowadzono jednolity rejestr i nazewnictwo użytkowników poczty.
- Umożliwiono tworzenie i wysyłanie korespondencji wychodzącej w sposób elektroniczny.
- Umożliwiono przypisywanie poszczególnych wiadomości do odpowiednich spraw.
- Umożliwiono zapisywanie załączników bezpośrednio w systemie bez konieczności ściągania ich na dysk komputera.
- Umożliwiono przesyłanie powiadomień o otrzymanej wiadomości innym użytkownikom systemu.
- Otoczono moduł poczty opieką serwisową.
- Wprowadzono bezpieczny filtr antyspamowy.
- Nadano pracownikom loginy i hasła do systemu, dzięki czemu mają oni dostęp do skrzynek elektronicznych zgodnie ze stanowiskiem i obowiązkami, które pełnią w firmie.
- Dostosowano elektroniczny obieg korespondencji elektronicznej do istniejącej struktury organizacyjnej firmy.
- Współdzielenie poczty elektronicznej przez osoby obsługujące ten sam adres, np. firmowy e-mail.
- Umożliwiono tworzenie faktury bezpośrednio z wiadomości e-mailowej.
- Ułatwiono porządkowanie spraw firmowych poprzez możliwość załączania wiadomości do spraw